FANDOM

Naturalnie wybrałeś Elif - na Sew Sew brzyd chociażby spojrzeć, a co dopiero wspólnie grać, natomiast jeśli chodzi o Cihangira to można się było spodziewać chorego stylu gry, tak jakby ta gra sama w sobie nie była dziwacznym chińskopodobnym tworem od turasów. Oczywiście nie ma nawet sensu wspominać o możliwości gry z resztą generycznej bandy, gdyż, no cóż, są generyczni. Tak więc wybierając tę względnie optymalną opcję (bez wątpienia nie idealną, gdyż Elif była głupim, porąbanym babsztylem wychowanym przez Metina) ruszyłeś w stronę waszego stanowiska, ustępując głupiej pindzie pierwszeństwo gry. W kreatorze postaci wybrała klasę mrocznego maga czarnej magii, nazwała go Endrju. I tyle, spodziewałeś się czegoś... czegoś bardziej wyszukanego. No ale cóż, mroczny mag czarnej magii (w skrócie Sura, jednakże brzmi to jak egzotyczny rodzaj sajgonki z farszem wieprzowym z płuckami, więc nie ma sensu go używać) Endrju zdecydowanie nie był złym wyborem. Pusta krowa oczywiście nie mogła poradzić sobie z podstawowymi mechanikami gry, nawet po przejściu idiotycznie prostego samouczka i zdychała chociażby w walce ze sforą parchatych dzikich psów na pierwszych spotach za miastem. Było to nadwyraz irytujące. Najlepiej porównać byłoby to do próby pozyskania jakiegokolwiek autorytetu przez Marzenę w oczach co bardziej rozgarniętych osób - jednym słowem kompletna porażka. Nie mogąc na to patrzeć, podszedłeś do parszywej małpy i zdzieliłeś ją w twarz, a potem waliłeś jej głową w klawiaturę tak długo, aż się nauczyła grać (co oznacza, że chwilę to trwało). Ważne, że poskutkowało i być może ten zdechły padalec nie zostanie nigdy championem tej gry, jednak nauczyła się na tyle, że była w miarę użyteczna - na tyle, że była w stanie nabić kilka leveli podczas każdej swojej kolejki, natomiast ty podczas swojej nadrabiałeś zaległości i zajmowałeś się wszystkimi innymi aspektami rozwoju mrocznego maga ciemnej magii Endrju, wraz z tymi społecznościowymi.

Kiedy osiągnęliście 75 level, flądrze nieźle już szło. Przynajmniej na tyle, że poczuła się wystarczająco pewnie, aby skoczyć na głęboką wodę i rozpocząć rozmowy z innymi graczami. Aż takiej katastrofy się nie spodziwałeś, kiedy zaczepiła jednego ze znajomych z listy przyjaciół.

Metin2 Wojownik vs Sura serial HD04:36

Metin2 Wojownik vs Sura serial HD

Zanim zdążyłeś podbiec i zrzucić tępą torbę z krzesła, ta powyzywała się z Markiem i wyzwała go na pojedynek. Nie mając już innego wyjścia, zostałeś zmuszony pokonać Ognistego Króla. Jednak wpadłeś na lepszy pomysł. Zamiast wykonywać te beznadziejne zadania, nasłałeś turasów na Marka, którzy nieustannie go zabijali, aż ten usunął postać i poskarżył się na forum, przez co nienawidzono turków w grach jeszcze bardziej. Wbiłeś kolejnych kilka poziomów, kiedy to Cihangir przysłał wezwanie.

Kontynuuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki