FANDOM

Tak więc na nikogo się nie oglądając, Cihangir podszedł do komputera i uruchomił grę. Był wyraźnie podekscytowany i nie mógł się doczekać tego momentu. Ale nareszcie to nastąpiło. Włączyła się gra, połączył się z serwerem i w krótkim czasie stworzył postać - podstarzałego wojownika Kapitana Mariana. Szybko wbił kilka pierwszych leveli i za pieniądze zdobyte z questów kupił szybko stosowne do trzymanej funkcji przez tę postać odzienie - zbroję kapitana straży. W sumie zastanawiałeś się skąd wziął mu się ten pomysł, jednak szybko przekonałeś się o co tak właściwie chodzi - Cihangir marzył o zostaniu NPC w swojej ulubionej grze. I tak też biegał dookoła miasta eskortując graczy grających mężczyznami, a wyzywał, tłukł i okradał kobiety. Wyzywał się z każdym i wszędzie, a jeśli ktoś wyzywał się bez jego udziału, ten wkraczał i wyzywał ich obu. Jeśli znajdował trupa zabierał wszystkie kosztowności, aby tylko nie znalazł się żaden szabrownik wzbogacający się na nieszczęściu innych. Rozkazywał wszystkim wokoło i nie przyjmował sprzeciwu, w końcu to on był najważniejszą postacią w tej grze. Jednym słowem robił to co porządny NPC powinien robić a kapitan straży tym bardziej. Rozdawał nawet questy, w zamian dostając nagrody, gdyż niedorzecznym byłoby, żeby to on miał komuś płacić. Przykład z jego typowego dnia:

Metin2 Kapitan Marian04:31

Metin2 Kapitan Marian

Kiedy się zamienialiście, brałeś na siebie cały ciężar levelowania, żmudnie grindując na dobrych spotach. Ostatecznie taki system nieustannej gry przez całą dobę się opłacił, gdyż w niedługim czasie mieliście wysoki poziom postaci, a dzięki przedsięwzięciu Cihangira wzbogaciliście się niebotycznie, mogąc pozwolić sobie na najlepsze itemy w shopach, pełen zestaw potów, najbardziej zaawansowane enchanty, wszelkie skillbooki, a po zakupie wszystkiego starczyło wam na założenie gildii i wylevelowanie jej na najwyższy poziom. Tak więc kiedy już udało się wam osiągnąć ten poziom w grze, Cihangir zwołał pospolite ruszenia, ściągając wszystkich turasów oraz innych pro graczy chcących dokonać tego, czego jeszcze nikomu nie udało się osiągnąć.

Kontynuuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki